субота, 30. јул 2016.

Jelovnik Džejsona Stejtama (49) će vas ŠOKIRATI: 18 godina jede OVO da bi zadržao TRBUŠNJAKE!


Džejson Stejtam je 1998. godine ušao u filmsku industriju, filmom Gaja Ričija, ‘Dvije čađave dvocevke’, i čini se da je već od tada postao pravi holivudski mangup i opasan frajer.


http://www.moj.ba/wp-content/uploads/2016/07/jason-stejtam-1.jpg  
Sada, 18 godina kasnije, glumac, koji će naredne godine proslaviti 50. rođendan, i dalje izgleda fenomenalno.
Jedan od razloga zašto su njegovi mišići tako izvajani, jeste i njegovo interesovanje za sport, koje je gajio otkako je bio klinac. Trenirao je fudbal, ali je i 12 godina bio dio Nacionalne britanske plivačke postave. Na kraju ga je preuzela agencija, koja ga je uvela u svijet modelinga.
Džejson, koji je trenirao kung fu, karate i kok-boks, je pod strogim režimom, kako ishrane, tako i treninga. Izjavio je kako je 95% njegove hrane zdrava hrana, a samo 5% su male poslastice, kojima se časti s vremena na vrijeme. Takođe navodi da je veoma bitno da se šećer i skrob ne konzumiraju u popodnevnim časovima. Razlog za to jeste što će se te kalorije mnogo teže potrošiti tada, već da je bolje da se ta hrana jede ujutru, kako bi ih naša dnevna rutina sagorjela tokom dana.
U jednom intervjuu je otkrio da za doručak jede musli, svježe voće i zobene pahuljice ili poširana jaja.


jason-stejtam (2)
Za ručak, sebi da malo više oduška, ali je i taj obrok striktno kontrolisan:
Ja svakako nisam vegan, ali postoji jedan veganski restoran u koji volim da odem, jer služe odlično povrće kuvano na pari i smeđi pirinač. Kada ovu vrstu hrane unesete u organizam, osjećate se zaista dobro.
Takođe tvrdi da ne bi trebalo ništa da se jede nakon sedam sati uveče i da bi ta hrana trebalo da bude bogata proteinima. On predlaže piletinu, ribu i govedinu, uz povrće i salatu. Uz to, naglašava da je veoma bitno popiti bar tri litre vode na dan, uz odricanje voćnih sokova, koji su puni šećera, kao i alkohola.

jason-stejtam (3)
Prilično je šokantno da je glumac uspjevao da se pridržava ovakvog načina ishrane cijeli život i da nijednog trenutka nije posustao i izgubio izvajane mišiće, po kojima je i dobro poznat.
Kada je trening u pitanju, Stejtam vjeruje da su različiti setovi vježbi krucijalni za rad svih mišića i postizanje boljih rezultata. Dodaje i da treba zapisivati rezultate, jer je neminovno da ćemo vremenom postajati brži i snažniji. Stoga, zarad motivacije i napretka treba upisivati broj ponavljanja svake vježbe.
Teško je posumnjati da ovaj režim ishrane i treniga ima bilo koju manu, kada glumac koji je sprovodi izgleda ovako u 49. godini.


среда, 22. јун 2016.

Kus-kus

kus-kus

Kus- kus je jelo koje ima vrlo malo kalorija i vrlo malo masti. Preporučuje se svima koji imaju višak kilograma i paze na liniju. Kus- kus se sastoji od malih granula sušene durum pšenice. Radi se u kombinaciji sa mnogim drugim namirnicama, i može se jesti praktički sa bilo kojim jelom. Najbolje je svakako jesti kus- kus uz povrće koje ćete prije toga također skuhati. Na taj način imate sto posto zdravi obrok. Isto tako možete ga konzumirati u kombinaciji sa ljutom piletinom ili jako začinjenim crvenim mesom. Ublažiti će svaki okus i uravnotežiti svako teško jelo.
Kus- kus po 100g sadrži:
Kalorije (kcal): 176
Ugljeni hidrati (UH): 36,5
Proteini: 6
Masti: 0,3

Izvor  http://www.kalorije.com.hr/

Otkriveno! Ovako možete sagoreti sav višak kilograma hodanjem!

Što dalje hodate, više kalorija gubite. Najlakši način da sagorite što više kalorija je taj da jednostavno hodate duže i dalje. Koncentrijajte se na to da vam se trening temelji na tome da ćete proći veću udaljenost, pa tek onda trenirati brzinu. Postepeno povećavajte vrijeme koje potrošite na hodanje svaki dan. Pokušajte da to bude između 30 i 60 minuta svakoga dana. Ciljajte na to da hodate barem 6 dana u tjednu.



Najbolji pokazatelj koliko kalorija trošite hodajući je jednostavan kalkulator koji možete pronaći bilo gdje na internetu a zove se walking distance calorie calculator. Kalorije možete sagorjevati i dok spavate. To zvuči dosta jednostavno, no uz pravilan trening i prehranu vaši mišići rastu upravo dok se odmarate odnosno dok spavate pa i na taj način trošite kalorije. Kada vam mišići rastu povećavate odnosno ubrzavate svoj metabolizam što znači da će potrošnja kalorija kada se odmarate biti povećana te na taj način gubite kile dok se odmarate.


Ako ste tek počeli hodati odnosno pješačiti početi ćete graditi mišiće na nogama. Da bi vaše tijelo bilo u balansu trebali bi raditi i neke druge vježbe snage. Te vježbe snage probajte raditi barem 3 puta tjedno. Ako ste početnik u hodanju odnosno u šetanju izgraditi ćete mišiće na nogama. Isto tako postepeno ćete povećavati udaljenosti koje hodate kao i brzinu hoda. Koncentrirajte se na to da što više vremena provodite hodajući. Ako ste iskusni šetaći, a to znači da se bavite hodanjem duže od 6 mjeseci do godine dana, morati ćete promijeniti svoj način hodanja kako bi ste izgradili još više mišića samo hodajući. Mogli bi ste probati sa brzim hodanjem koje izgrađuje puno više mišića nego obično hodanje. Ako naučite brzo hodati imati ćete još više mišića, i trošiti ćete još više kalorija nego običnim hodanjem. Ako vas ne zanima brzo hodanje, morate dodati treninge snage u svoj tjedni raspored kako bi ste izgradili mišiće. Radite treninge snage nekoliko puta tjedno.

Brzo hodanje, savjeti

Prvi način je brzo hodanje kojim ćete sagorjeti puno više kalorija po kilometru. Osim toga izgraditi ćete mišiće brže nego običnim hodanjem. Koristite štapove za hodanje. Oni služe onima koji ne mogu hodati brzo i ne mogu se tako dobro kretati, no također su odlični i za izgradnju mišića jer ih ipak morate nositi. Isto tako troišiti ćete više kalorija po kilometru. Osim štapova možete nositi i neki dodatni teret kao recimo utege za noge. To nije preporučljivo onima koji imaju problema sa zglobovima jer vam mogu naškoditi. Stoga se preporučuje da stavite neke utege ili teret u svoj ruksak ili na remen tako da vam tijelo bude uravnoteženo. Ako dodate teret morate paziti da pravilno hodate jer ako ste nagnuti na jednu stranu i tijelo vam nije balansirano može doći do ozljede. U svoj trening uključite stube ili neku uzbrdicu. Ako to napravite sagorjeti ćete 60% kalorija više nego hodajući ravno. Ako hodate na pokretnoj traci, dodajte opciju da vam se traka podigne i da imate osjećaj kao da hodate uzbrdo. Mjenjajte brzinu hoda. Ako ćete imati drugačiji tempo hodanje će vam biti intenzivnije i trošiti ćete više kalorija.
Probajte hodati tako da dignete tempo minutu ili dvije, pa se vratite u normalno hodanje pa opet podignite tempo i tako ponavljajte. Tako će vaše tijelo osjetiti razliku i moći ćete hodati duže i brže. Ako ste sposobni za tržanje, dodajte taj segment vašem treningu jer ćete na taj način izgubiti mnogo više kalorija nego hodajući. Ključ svega je to koliko kalorija ćete unositi u sebe. Nije bitno koliko kalorija trošite ako je broj kalorija koje unesete u sebe veći.

izvor: Kalorije.com.hr

Preuzeto sa  http://www.najzdravlje.com/hodanjem-sagorite-kilograme/